27 Januari 2011

Tv:n är på, Biggest Loser on. Jag har resten av kvällen bokad här också. ^^
Idag var det Sofia som var här. När frukost och de andra rutin grejerna var färdiga jobbade jag skolarbete fram till lunch. Jag håller full fokus på matte just nu, och det går riktigt bra faktiskt. Så det känns riktigt bra. :) Blev klar med flera sidor. Sen jobbade jag vidare efter lunch med skolarbetet. Fast jag tränade och var ute med Sofia på en promenad rund området jag bor på och lite till. Var ju varmt idag så inte precis så att man hade bråttom hem inte. xD Haha, men sen fortsatte jag jobba. So, historia och Andra världskriget var ämnet jag skrev om. Fram till middagen höll jag på. Sen så har jag inte gjort så mycket mer idag. :) Men nu ska jag åter igen rikta ögonen till tv:n. Hejs
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0