25 Januari 2011

Skönt att dagen har ett slut. :) Jag är utmattad, så var pappa med så vi satte oss behagligt och tog en snackbreak angående gymnasiet... Åter igen för min del. x'D Har spenderat flera timmar åt att kika i gymnasie kataloger samt fört konversationer om det idag med mamma och Jennie. Då vi var ute på promenad på förmiddagen och efter då vi kom in och efter lunchen... Nu senast var Pernilla här och hade lite engelska genomgång med mig. :) Åh juste! Efter lunch tränade jag också och då såg jag på en film som gick på tv, "Ice Age". :D Söt film tycker jag! XD Var flera år sedan jag såg den. ^^ Hahaha. Nu snart ska vi käka, om cirkus en halv timma, sen blir det tv för hela slanten! Först biggest loser, men sedan är det handboll! Sverige - Danmark! Super viktig match!!! :D Jag är galet taggad!

xoxo Angelica<3
Btw, grattis till Pernilla (www.nillananic.blogg.se)! Hon fyller år :D Min present till dig blir länkningen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0