överlägga

Hk-bussen står utanför mitt hus imorgon klockan 10.00. Den tänker transportera mig till Umeå. Jag vill inte.

Jag vill vara hemma. Så jag ska bli revolutionist. Bryr mig inte om nått längre. Jag har fått nog. Med ALLT! Tänker inte fortsätta med det här när jag inte bryr mig längre. Finns absolut ingen anledning till det. Dessutom, jag mår inte bra. Livet har fått sin chans. Onödigt länge fick den chansen existera. Men nu är det nytt år, dags för ändring. Tiden är inne.
Överlägger mitt beslut.
Btw, det här är inte ett jävla "självmords konstaterande" text eller va fan du nu kan få din hjärna glida ut att tro utan ett jävligt viktigt beslut jag vill/måste och kommer ta som är väldigt avgörande. Så ser jag nån som antecknar nå med självmord ryker det vilt efteråt kan jag lova! Visa respekt! Även jag får nog!
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angelica, ge inte upp! Jag ska inte låtsas att jag förstår hur det känns. För jag har ingen aning! Men du har klarat dig hit, och bara det visar hur otroligt stark du är. Tänk på alla de fina stunder du haft i livet. Och även på de små fina stunder du har ibland nu. Som den goda glassen du åt, eller hur kul det är att få träffa dina bröder. Eller ditt syskonbarn! Låt inte elakheterna vinna över det som är bra! Vi tycker om digf Angelica, och världen skulle sakna dig något enormt. Jag vet inte vad jag ska säga, det är du som bestämmer. Men jag vill bara säga att du är älskad!



Kämpa Angelica, snälla!

2011-01-02 @ 23:22:44
Postat av: Anonym

Jag blir tårögd varenda gång jag läser dina ord om smärtor och hemskheter. Det gör så fruktansvärt ont att veta att en så underbar person får uppleva sådana hemskheter. Jag kan inte ens leva mig in i dina situation, jag har inte en blekaste aning om hur du känner. Men jag hoppas med hela mitt hjärta att du blir friskare snart, och att du får må bättre och slippa smärtor. Jag har aldrig mött en sådan stark och bra person som just du är. Kämparglöden du delat hela tiden. Jag vet att vi aldrig träffar varandra längre, men jag vill att du ska veta hur mycket jag tycker om dig. Tiderna vi delade är dom gladaste tiderna jag upplevt. Du spred den dära glädjen som ingen annan kunde. Det jag vill komma fram till är att du är enormt omtyckt, jag menar verkligen det.



Jag vet att du klarar det hära Angelica, jag tänker på dig. Massvis med kramar!

2011-01-03 @ 00:44:42
Postat av: Josephine

Kämpa även om det är hårt! du klarar det! :)



Du har många som är bakom dig som alltid kommer finnas där för dig! :)



Kram!

2011-01-04 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0