14 Januari 2011

Hejhej! Nu har jag tid att sitta vid datan en stund. :) Haft hela dagen full av aktiviteter. ^^

På morgonen var då Sofia och idag vare duschning sen kom distrikten, både Ulla och den andra jag glömt namnet på var här och la om omläggningarna på nytt. Sen fixa Sofia håret och sminket osså tränade vi efter det. Sen slutade hon och vi åt lunch innan hk-bussen skulle komma. :) När den väl var här åkte vi raka vägen in till stan som var våtran slut destination och så har jag varit på stan hela eftermiddagen. Egentligen inget speciellt jag var ute efter, men kom hem med ett antal påsar från bland annat Bik Bok, Cubus och Gina Tricot... Vi fikade på Mat & Prat, hade inte varit där på jätte länge! Tog mig en god latte och choklad muffin. MUMS. De satt fint ^^ Burström från Luleå Hockey satt brevid oss. :) Han var där med sitt barn och familj. ^^ Sen var det en hel del grejer man såg på rean som lockade, men höll mig hyfst bra i alla fall. Så lite stolthet får jag faktiskt ge mig själv för det var verkligen massor jag fastnade för! Haha XD Men det mesta kan jag typ ändå inte ha så, what ever I guess.. Vi hyrde film också. :D "Salt", "Vampier sucks" och "Up in the air". Alla finns med på min lista av filmer jag vill se, så det var jätte bra och kul att alla dom fanns med! :D Vet man att det finns nå att göra om det blir tråkigt. ;) Inte för att jag ofta har tråkigt, är typ jämt och ständigt upptagen för det är nått hela tiden. x'D Haha, trot eller ej men så äre verkligen! Mitt liv är körigare än det någonsin har varit. Självklart inte alla dagar ( TACK OCH LOV ), men minst 4 - 5 dagar i veckan äre full rulle non stop. ^^ Både positivt och negativt. Skulle det inte hända nått då skulle jag dö av uttråkning så de är bra med något varje dag i alla fall. Även om det bara innebär för en kort stund. :)
När vi kom hem från stan så gick pappa och jag en runda runt kvarteret bara för att få lite extra luft nu innan vi sen gick in. Hade ju alla ytterkläderna på så lika bra att passa på. Det blåste lite kallt så mitt ena öga börja rinna lite grann.. Hahaha, de är bara ena ögat som gör så, de högra. Vänsta skulle typ inte ens märka om det var en orkan! XD HAHAHA. Hur som helst, när vi kom tillbaka till huset kom Rebeccah, hennes mamma och Kenneth ut från Iris och Tage så då hälsa och snackade vi med dom en stund. :) Var trevligt att träffa dem, särskilt med tanke på hur länge sedan de var senast! Så ah, sen gick vi in. :) Har gått lite när vi shifta stol, sen for pappa och hämta Sebbe från träningen så dom kom in prick nu. XD haha komiskt ^^ x) Och nu ska vi äta Tacos till dinner. :) Ikväll ska jag se på Let's Dance och annrs utöver det vet jag ej hur kvällen ser ut. :) Kanske drar igång sims igen.. x'D haha, inne i värsta sims perioden visar det sig. ^^ Aja, bra det. Ska fortsätts användas flitigt. ^^
Men nu får det räcka me text här.. Ingen ids väl läsa? x'D haha, jorå men för denna gång sätter jag punk här. Måste bara säga att jag snacka med Marielle i fonen igår kväll, fan va jag saknar dej!<3 Hoppas vi syns snart igen, var rätt länge sen nu! :/
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: F

2011-01-15 @ 09:21:17
Postat av: Frida

(Oops råkade skicka en tom kommentar ovanför...)

Klart vi ids läsa! :D Vad kul att du hittade dig lite nya kläder! Det är tur att du har rätt fullt uppe om dagarna så du inte dör av uttråkning, men jag skulle gärna vilja komma och hälsa på i någon lucka! :D

(Och jag förstår din sims-period, det är så himla roligt x))

2011-01-15 @ 09:30:54
URL: http://unapinaporfavor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0