Tjugonde a knut

Nu ska jag, om inget annat kommer i vägen, spela sims. Har ej kommit mig för det hittills. Mamma och jag tog och började med lite små fix och nu ryker julgranen. Den dagen äre idag, tjugonde a knut eller hur man nu skriver det.. xD Osså fixade vi sista prenumerations beställningen. Blev en fika paus vid tv:n (Top Model repris) nyss. Vi håller på att fika ur vårat hus för att sen kunna vara nyttiga eller nyttigare i alla fall! Men först ska allt julbak ta slut. Tur vi inte har nå mycket kvar. ^^ Hahah, men nå äre alltid mysigare att ha nå å' bjuda på till kaffekoppen? De måste ni väl ändå hålla med om? :) haha. Aja, men nu ska jag sätta igång spelandet!

xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: ehrelle

Angelica jag tänker på dig så mycket! Sänder tusan kramar och pussar till dig! (L)

2011-01-14 @ 00:45:21
URL: http://ehrelle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0