sims hela dagen, nu handboll! :D

Jag har suttit och spelat sims nu hela dagen med ett mellanmåls undantag då macka och kaffe med en franskpepparkaka och finchoklad erbjöds.. ^^ Så najs har min dag varit, nu ska jag se handboll! Det är ju herrarnas VM som spelas i Skandinavium i Göteborg. Sverige mot Slovakien och det sänds på tv:n på kanal tv4 just nu. Första period spelas och Slovakien leder med 9-8 så de är rätt jämt! :) Tills maten kommer hem och sebb + pappsen, blire att kika på det. :) Vi har beställt kinamat så det ska pappa plocka upp från Walorf och sen Sebb med nåra av hans kompisar hem från hockeyn... Luleå hockey har hemma match nämligen. ^^ Men aja, nu ska jag koncentrera mig på handbollen! Klapp & Kyss ;P xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: evelina

bor du i luleå?:)

2011-01-16 @ 13:51:25
URL: http://evelinadubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0