Schools out

Nu har jag precis ätit mellis, ostlimpa med te. ^^ Och Karin har just åkt, har jobbat på endel så närmar mig diagnosen nu. Och sen har vi lagt upp en liten plan över hur vi ska arbeta framöver. :)
Samma tid, samma plats, samma lärare - nästa vecka. ^^
Hehe fränt det lät va!? :D HAHAH, nej men ah.. :P
Under morgonen var då mina assistenter första grejen som hände. Fick träffa min nya assistent som jag även kommer ha framöver. Har självklart kvar de andra, men jag ska ha en tredje person. Jenny heter hon, imorgon är hennes första dag här då. Asså helt själv. Idag kikade hon mest hur allt funkar. Hur Sofia och mamma gör nu. :) Men framöver är dom nog alltid själva, om vi nu inte ber om nå annat. ^^ :) Vi spelade Yatzy när sminket, håret och frullen var uppäten. Också så var ju Ulla här idag och la om såren. Det är vad som gjordes fram till lunch tid. :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0