Maskara kladd!

Fan ta sminkningar som saboteras pga dessa jävla maskara borstar! :@ Gaaah, tröck typ in hela jävla borsten i ögat så blev kolsvart överallt! Och sen då jag skulle torka bort skiten så fick jag hela alltet i handen så nu är min ena handflata geggig av svart torkad maskara. Gud vad less! Men blir en extremt simpel sminkning idag. Light ögonskugga, och då menar jag ej färgglatt utan väldigt diskret som är mer skimrande eller glänsande kan man säga i vitt/bege (kan inte stava xD) tillsammans med volym maskara och några drag med en gulvit/gräddvit kajalpenna under ögat längst fransraden. Läppglas i diskret rosa kulör bara för ett skimer. :) That's it! xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Karin

He he... jag skrattar igenkännande när du beskriver din brottningsmatch med mascaraborsten! Fy sjutton så hemskt där är när man får mascara i ögat, runt ögat, runt pannan men inte på ögonfransarna... Och den sitter som berget den där färgen! /Kram

2011-01-18 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0