HOLA igen

Japp blev borta från bloggen ett tag men nuså. Hej igen ^^

Igår var jag med Hanna L & Madde på eftermiddagen. Förmiddagen bestod av Sofia, dusch, sminkningen, föning av håret och omläggningar och blodtryck samt prover av distriktssköterskan... Fullt upp alltså! Hann precis få i mig lite lunch däremellan. ^^ När Hanna och Madde var här käkade vi glass med strössel och chokld/kola sås! 8D *Barnasinnet sattes igång* HAHAHA, osså såg Madde och jag på "Jönssonligan på Mallorca" när Hanna hade farit för hon skulle klippa sig! :) Blev det bra och fint btw? :D Sen på kvällen såg jag på Let's Dance och det verkade vara ganska duktiga med i år. :) När det var slut gjorde jag mig "klar" för att kunna lägga sig efter det så såg jag "Snuten i Hollywood 3". :) Sov efter det, trött som en get. XD HAHA
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

japp, jag blev jättenöjd med håret :)

2011-01-08 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0