Grattis på namnsdagen lillebror :)

Nu är dagens alla planerade grejer avslutade. Nu senast var det min so/sv lärare som var här så jag har nu koll på allt inom dessa ämnen. Känns skönt för innan var det lite ovist om vad som skulle göras för vad osv... ^^ Sen på morgonen och förmiddagen var det duschning, omläggning och sånnt med Jennie här. Fick reda på att hon stavar med ie och inte med y som jag trott tidigare... xD Haha! Sen fixa vi hår och make innan käket. Sill, ägg och potatis.. Delikat värre va? Hahah, jo men de är gott, fast börjar känna att vi väntar hellre tills det blir lite mer sommrigt typ... Ätit massor av denna måltid under vintern och hösten. x'D Men det funkar ju så bra till lunch mat. Snabbt, smidigt och enkelt - passande slogan. Efter lunchen snackade vi rätt länge innan jag sen tränade. Fick mitt kaffe innan Ulrika då kom för att jobba skolarbete med mig. Nu ska jag föreslå att vi ska se sista filmen här innan den måste lämnas igen. "Up in the air" heter den, troligen har du hört talas om den. Goda recentioner har den i bagaget! Hoppas det är rätt. :)



Vi ska fika nu sen då min bror kommer hem (och pappsen antar jag) för Sebastian har ju namnsdag idag! :D Grattis grattis lillebror! :)


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0