*Beskrivning*

Sitter och chattar med ämma, gud vad jag sakna dej mee!! Hundra år sen vi va typ XD Såhär kan de ju inte fortsätta x'D haha, vore kul om du droppa förbi nån gång du har tid! Men bli frisk först! haha :D Vill inte bli sjuk och få influensan. xD Aja, nog prat om det. ^^ Blev att se på "The wedding date", filmen jag minst ville se. Men ikväll fick mamma sin vilja igenom. Fattar inte varför man efter MINST 7 ggr sett denna film kan välja se den IGEN då man kan se nå nytt?! Eller ah, de andra filmerna är inte direkt i hennes stil. Och jo, troligen har jag redan sett både morden in midsomer och miss marple... Men I, robot, den har jag bara sett början av..:/ Så hade velat se den. Men men... Det är ju bara tv för guds skull, jag måste sluta med dessa tvångstankar innan det börjar gå för långt! XD

Imorgon börjar en ny dag, ny vecka, dags att ta och sova snart. Aningen Jennie eller Sofia kommer kl. 8.00 eller om det är 8.30... Full rulle direkt!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0