9 Januari 2010

Nu är jag och pappa inne efter en promenad ute i snön. ^^ Det är jätte skönt ute, inte alls kallt. Ca. -5° bara men det snöar så man fick in snö i ögona men annars så vare super najs! :) Innan dess har jag bara tagit det som en vanlig morgon, dvs lugnt. Käkat frukost och suttit vid tv:n en liten stund till det. Nu ska jag nog installera "the sims 3" f.r det hann jag inte igår. Blev endast bokreflektionen som jag hann få klart. Men det var jätte skönt, så ska bara läsa igenom den nu. Orkade inte det igår när jag var klar. :P Hehe Så det är vad jag ska göra här framöver nåra timmar antar jag. Klockan kvart över ett ska jag i alla fall se reprisen av "Emma". Det får jag inte glömma! :)

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0