8 Januari 2011

Lördag förmiddag snart förbi. Jag har hunnit med att vara ute på en prommis i de sköna vädret. :) Inte alls för kallt och blårosa fin himmel, gulligt. ^^ Fika hos grannarna sen om jag har lust, men tror inte det. Får se om jag hinner ändra mig till dess.. Chansen är THINY! xD Ikväll är det "Låt den rätte komma in" på 1:an 21.30! :D Om det inte var nå annat intressantare så ska jag se den då. :) Har ju sett den förut så är inte hela världen om jag missar den. Annars blir det nog endel annan tv innan kan jag tro. Och dator. Ska se om jag kan installera "The sims 3" på den här makapären. ^^ Osså försöka fixa klart en bokreflektion och kanske samla ihop en massa bilder och organisera lite mappar osv... Sånnt är det verkligen dags för... XD Gäller bara att komma sig för, det är ett så tidskrävande jobb så får se vad jag hinner med och det beror också på lite vad jag börjar med. :P Men har musiken ♥ till mitt sällskap och sen är det ju lördag så ska se till att ha nå gott å knapra på då och då. ^^ Hur spenderar ni sista lördagen på jullovet? :)

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0