4 Januari 2011

Kom hem från Umeå nu ikväll. Vid halv sju kom vi fram. Bilen började tjorva när vi var vid Gäddvik och tack och lov var väl det så vi inte fastna mitt ute i ingenstans i mörkret. Då vette fasen vad som hänt. x'D Chauffören stannade kvar en stund här utanför vårat hus och försökte väl fixa till det där på nå vis... Men jag vet inte vad som blev av det där sen hur det gick eller så... Men efter en stund for han i alla fall så antar de löste sig eller så han for för att fixa hjälp på nån mack eller så? ^^ När jag väl kom in såg jag på tv medan maten var inne sista stunden i ugnen. Fisk och potatis osså hade mamma lyxat till med med efterrätt! :D Chokladpudding med lite grädde. :) Var typ hundra år sedan jag åt en efterrätt så de va gött! :D Haha XD Efter det såg jag åter på tv medans det plockades undan i köket sen så satte vi på en film. "Greenberg" var det, och den var jätte dålig! Finns ingen logik alls i den filmen. Rekommenderas EJ! xD Men däremot en annan film som jag sett idag innan vi startade färden hem från Umeå är "Percy Jackson och kampen om åskviggen" och den var faktiskt riktigt bra. :) Den är värd att rekommendera. :) Särskilt + i kanten för söt huvudkaraktär. ;) Haha. Annars har jag bara fått omläggningar gjorda och tips på hur det görs bäst av en läkare från plastiks avdelningen. Dom är bra på sånnt! Men det mesta vet man sen tidigare, fast alltid skönt att höra det från ett proffs. :) Sen igår då, ja då när vi kom till Umeå var jag iväg till tandläkarn och gjorde en sån där vanlig rutin kontroll ni vet, sen när jag var tillbaka från det köpte sig pappa och jag var sin latte osså var vi in på pressbyrån och fixa frulle till papi osså halebop refillkort till moi. Efter det tillbax till avdelningen osså startade vi igång behandlingen. Hann se lite Jönssonligen på tv:n faktiskt också. ^^ Vi åt sen middag osså kikade vi på tv sen. Var ju säsongs premiär för "Familjen Annorlunda". Älskar det programmet! :D haha, sen var det JR VM i hockey. Ryssland spelade Sverige mot och vi losade tyvärr efter straffar så det var verkligen en spännande match! Kul att se på faktiskt! :) Blev en massa prat sen. Important!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0