31 Januari 2011

Somliga dagar springer iväg utan någon vettig händelse utan bara rutiner som ständigt tar tid. Duschning och omläggningen med blodtryck och prover, tog precis hela förmiddagen att få gjort! Sen åt vi lunch efter det, då tog vi bort nagellacket medans korven låg i stekpannan och makaronerna kokade för fullt...  Therese är nu tillbaka från Thailand i alla fall. Så det var hon som var här idag. :) Var kul att höra hur hon har haft det de senaste 2 veckorna på andra sidan jorden. Eller ah, hon har varit hemma i Sverige sen i tisdags men hon har inte jobbat hos mig nått förens idag. ^^ Efter lunchen målade vi på ny färg på naglarna, en orange ton denna gång. Senast inköpta från Depend. :) Äsch nu tog min bonaqua slut... Hallon och björnbär testade jag denna gång. ^^ Haha oj vad intressant va.. x'D Ah men sen tog vi och la på ett sminklager kring mina ögon och drack kaffe tillsammans innan hon sedan slutade. Blev att hon stannade kvar en stund extra och snacka också för mamma kom hem precis så hon också fick kaffe och hade tydligen köpt med sig 2 semlor så mor och far fick sig det till. Therese ville inte ha, hon körde med fruktvarianten XD och jag hatar semlor! XD Hahaha, så jag drack en slät kopp, men när alla fikat klart och Therese farit och pappa lika så för att fixa nå grejs snabbt i stan, ville jag ha en mockaruta så jag tog refill och mumsa på den då. x'D AHAHAH Så ologiskt det bara kan bli alltså.. hahaha Men jag är ju lite som jag är jah'! 8'D Nu siktar jag på att få komma ut en stund innan det blir helt svart, ljuset håller i sig kanske en liten stund till, så måste passa på om det ska bli något utav det. :) Osså innan bror min ska iväg på träning... x) Ska försöka hinna med plugg också, men troligen verkar det som om det blir efter prommisen.. Min plan som jag hade lagt upp märker jag inte räcker till i tid. Just för att denna blogg tar upp så mycket av det jag har absolut minst av: TID. Men det är ju vad jag prioriterar saker blir efter så får ju skylla mig själv egentligen... Allt jag säger här och gör är så motsägelsefullt egentligen tror jag. xD Än så länge har jag inte några problem med stress att bli klar med dittan och dattan, men jag känner att jag skulle behöva färdigställa en grej inom skolan tex så jag kan lägga det åt sidan och liksom bocka av det från listan. Vore väldigt skönt! :) Innan jag börjar få min ständiga självstress... Pressen jag lägger på mig själv nuför tiden är hemsk! Börjar typ bli manisk att alltid få till allt korrekt och jag nöjer mig inte med bara det man ska göra utan måste alltid addera lite extra! Måste komma på nå sätt att tygla mig själv innan det här går för långt! Men nu ska jag i alla fall bege mig ut innan nattugglorna dyker upp! ^^ Kanske vi hörs senare, beror nog på om de finns nå vettigt att skriva... :P Hejshejs

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0