28 Januari 2011

Fredag igen! Har haft en härlig dag som inte var allt för fylld av aktiviteter utan lagom för en gångs skull. :) haha :P Just nu sitter jag och lyssnar på musik och jobbar so. Historia - Andra världskriget är kunskapen. ^^ Ganska kul tycker jag. Det är ett ämne som är rätt intressant. :) Sen ska jag köra in i vardagsrummet och se tv - SPORT! Förhoppningsvis är konståkningen fortfarande på och igång när jag är klar, men sen kl. 18.00! Då smäller det! :D Handbolls VM, Sverige - Frankrike! Vi måste vinna så kommer vi till final annars blir det spel om 3:e plats mot antingen Spanien eller Danmark tror jag det var. Men det blir en tuff utmaning nu mot Frankrike! Dom är ruskigt duktiga! Lite kört måste jag ärligt säga att det känns redan i förväg, men man ska vara optimistisk! :D Jag håller tummarna! :D Idag har omläggningen gjorts efter duschningen imorse, och det var den minst smärtsamma omläggningen på länge så det var jätte skönt! Ulla var lite mer försiktig nu också tror jag. Hon vet att jag tål rätt mycket smärta så hon har nog inte varit så försiktig förut men blir nog ändring nu i fram tiden I hope. :) Mat idag var lite rester från bulgur salladen igår :) De + macka vid 15 tiden är vad jag käkat idag och vi ska göra hemmagjord pizza till ca. 19.30 för då kommer Sebbe hem från träningen. Så det blir seeeeent med mat idag och jag börjar bli hungrig redan nu... Men va fan, jag älskar att känna känslan av hunger. Gör typ aldrig det längre... :( Hur som helst, var ute på promenix efter lunchen, 2 vändor. Först med mamma sen med pappa. x'D hehehe. Läste CHIC när jag kom in till kaffet och mackan. Ja det är vad som hänt denna dag. Pluggat fram till nu som sagt. Let's Dance tror jag kvällen ägnas åt. ^^ Vi får se. :) Aja nu har jag väl upprepat samma saker flera gånger men jag orkar inte läsa igenom... HAHAH. Ha det bra folk CHAOOO!

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0