23 Januari 2011

Har varit ute på prommis med mor och far imorse. Superfint väder fast ganska kallt, men ingen vind så gick hur fint som helst. :) Har gåtränat 2 ggr under förmiddagen. Sen åt vi lunch, rester från de senaste dagarna. ^^ Super gott de vi åt igår till middagen, så jag åt det till lunch igen :) Hihi. Eftermiddagen har jag spenderat vid datorn. Sims 3 ofc, även då mormor och morfar var här på fika. ^^ Haha, tyckte pappa var konstigt.. Men jag satt ju här och samtalade lite i alla fall. Intressantaste samtalen dras ju inte precis då dom är här... Men jag är ju med åtmindstondet. x) Aja what ever... Igår kväll spelade jag och Maria också sims, men gud vilken störande familj vi gjorde... Herregud XD haha. Nu sitter jag och kikar på tv, Solsidan. Det är första programmet jag ever ser ( i know, så efter... men har min anledning inte börja se för jag fastar för programmen. Blir som besatt! ) så egentligen känns det lite konstigt att börja kika nu. Borde ha sett säsong 1 först i alla fall. XD Men blir då film sedan i alla fall. Antingen "I, robot", "Miss Marple", "Morden i Midsomer" eller "The Wedding Date" tror jag.

Pratade med Bea igår och det var så skönt för hade inte hört från henne på ett tag. :) Miss U <3-barn!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0