22 Januari 2011

GAAAAAAH det brinner i mig! :@ Förbannade sår. Distrikten har precis varit här och lagt om igen och det eldar skogsbränder i mig!!!!!!! Vet fan inte vad jag gör om det inte lugnar mer sig snart, står fan inte ut mer. :(
Har annars bara käkat frulle, sett lite på tv:n då, sminkts och fått håret i en fläta. Sen har mamma och jag gjort pannacotta som vi ska bjuda på ikväll då vi får gäster. Det blir efterrätten. :) Kötträtts gryta blir det till huvudrätt. Och vi skippar förrätten. x) Idag är det jätte fint väder och jag vill egentligen kasta mig ut snarast men nope, är livrädd att elden sprider sig då så rör mig knappt en milimeter! Både sol, blå himmel och relativt varmt ute! Helt underbar dag. Sebbe kommer hem från Sunderbyn idag, säkert aningen slutkörd efter all intensiv hockey.... haha XD *samlar ihop tålamod just in case*. xD Har varit inne på Ginza och dregglat över rean.. Film för 10 kr lockar då mig i alla fall. Dock har jag måste sträcka mig till hela 29, 49 och 69 kr också. Även en och annan 99 krs film hamnade på listan... Så nu börjar gallringen och så får vi sen se om det blir något köp eller inte. :) Men mest troligt. :D haha
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0