21 Januari 2011

Om ca max en halvtimme kommer Hanna och Madde. :) Kvällen är räddad! ;) Haha <3 Vi ska troligen kika på Let's Dance och ba mysa på. :) Idag har det varit fullt upp som vanligt! Gått i ett, men samtidigt har det varit bra. Fått naglarna slipade och målade av Jennie, välbehövligt! Hahaha. Vi var också ute på promenad - innan det börja blåsa upp riktigt ordentligt tack och lov. :) Pappa jag och Jenny vare som traska. ^^ Min morbror hann jag träffa i ca. 10 min imorse innan han skulle iväg till flygplatsen. Han kom fram hit så sent igår så jag hade redan hunnit somna.. haha x'D Men aja, så var det... Bilen är här nu i alla fall! Tur det. :) Det hade gått bra att köra, fast långsamt pga snörök... Så mycket bättre då med flyg nu kan man ju säga. xD Pernilla var här efter 14.20 och berättade om vad lärarna kommit fram till på mötet de hade igår för att möjliggöra att jag får betyg i alla ämnen. Sen blev det en massa annat prat också. Det är så skönt att det är inte bara skolgrejs man kan prata om med de flesta av mina lärare. Dom tar sig tid till att liksom bara sitta och diskutera kring vanliga livet också.. Blir så mycket mer mänskligt och otillgjort när om kan vara mer sig själv och inte bara "min lärare". Det visar att dom verkligen bryr sig och engagerar sig. Stödet från deras sida att dom vill mitt bästa gör mig också betydligt mer motiverad och positiv till saker jag egentligen kanske inte gillar eller uppskattar så mycket.. Men just då för jag vet att dom vill mitt bästa och göra det här för min skull, kan jag se bortanför mina egna tyck och tänk och istället bara göra. :)

Slutligen vill jag önska grattis till min mamma som har namnsdag idag! :D GRATTIS
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: ehrelle

Tack finis! <3

Björn Wilhemsson i 8A :(

2011-01-21 @ 18:08:49
URL: http://ehrelle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0