19 Januari 2011

Idag har då jag, mamma och Jenny varit ute och promenerat efter frukosten. Var jätte skönt - men fortfarande grått! -___- Detta eviga gråa tråkväder, asså kan det inte bara ta och försvinna nån gång? Man blir ju galen, och slutligen deprimerad för tusan! Nä, nog är det dags för ändring och ljusare dagar håller inte ni med? När vi kom in satte jag och Jenny igång med matte. Vi höll på tills det var lunch dags, makrill med äggröra. Sen fixa hon håret oh sminka mig. Fan jag är så snygg varje dag numera tack vare mina assistenter! :) Dom är så duktiga på smink och hår, men kör på olika stilar. Så det är jätte kul! Sen drack mor och jag en kopp knoffie och jag hann rätta våran bingolott sen i söndags men ingen vinst denna gång innan min matte lärare kom.. ^^ När hon väl var här körde vi på i en och en halvtimme intensiv matematik. :) Morfar kom hit just då vi jobbat klart så då blev de mellis. Osså var Ulla förbi en snabbis och visa hur man tar blodsockret för jag ska fixa det själv imorgon. Men det gick snabbt, gåtränade efter det. ^^ Skrivit dagboken sen åt jag middagen. Och nu ska jag se filmen, bestämde mig för att skriva inlägget här först. "The good guy" heter filmen btw. Ha det! Puss

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0