18 JANUARI 2011

Nu äntligen är jag inne på mitt rum med stängd dörr. Den som öppnar den förlåter jag inte i första taget. Så mån om att få vara själv en stund är jag just nu. Klarar inte av mer folk at the moment. Har varit en massa kring mig hela dagen i ett. Och idag har jag en sån där dag då man bara känner sig allmänt trött, så jag orkar inget mer nu. Vill bara ha det tyst för mig själv. Eller såklart, musik går alltid bra så spotify ska på! Stratovarius nya album Elysium spelas på högsta. X) Morgonen inleddes med lite tv tittning i sängen tills Jenny kom, sen frulle, smink, hårfix osså kom Ulla och tog blodtrycket, checka blodsockret på mig för jag är lite hög just nu... Men vet troligen orsaken på det eftersom jag fick chockdos av kortison igår så... Då låg det (blodsockret) på 16 och nu idag var det 13,9 så det verkar ju som att det håller på att sjunka igen. Borde bli bra tror jag. ^^ Jamen så las såren om igen som vanligt ofc. ^^ Sen såg jag och Jenny en av filmerna vi hyrde förra veckan, "Vampiers sucks". Parodi kan man lugnt säga att det var. xD Ett och annat skratt kom ur min och Jennys mun haha! XD Till lunch blev det grötrester med macka till. Sen på eftermiddagen var min lärare Pernilla här. Jobbade lite engelska innan hon kom så vi fortsatte lite smått men var i princip klar med allt. En hel del prat om hur det blir med betyg och insökning av gymnasiet ägnades det tid till istället. Det är det viktiga nu för min del. Att samla ihop tillräckligt mycket betyg för att kunna sök till det jag vill. Sen när hon for har jag inte hunnit göra så mycket, dricka en kaffe och smootie samt fortsatt läsa i gymnasievals kataloger och nu sitter jag och skriver detta blogginlägg men ska bege mig till köket för middag så vi hörs sen! Adios ^^ xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0