16 Januari 2011

Idag har jag inte suttit något vid datorn därav ingen uppdatering under dagen. Samma sak blir det imorgon för då är jag på sunderby sjukhus hela dagen för behandling. :) Men nu till dagen dårå... ^^ Först på morgonen rullade det på som vanligt. Åt då frukost vid tv:n i godan ro, sen duschades det innan då i timead tid till att distriktssköterskan kom och la om såren... :) Gick lite efter det och sen har jag jobbat matte. Åt lunch osså fortsatte jag med matten en stund. Sedan hade klockan runnit iväg och blivit tre, då slutade jag med skolarbetet och fikade varma nybakta bullar med mamma och sebb. Vi satte på en av filmerna vi hyrt, "SALT". Den var jätte bra! Våra grannar kom förbi här då också, så mamma satt med dem i köket istället och babblade då vi fikat klart. ^^ När filmen var klar såg jag en liten stund på tv:n till sedan började jag spela sims och har suttit fram till nu med det. Eller ja, jag har ju käkat middag också. :P Nu ska jag gå och fixa kvällsfika sen blire tv:n med resten av folket i huset innan sängen. :) In på mailen ska jag också, sen så. :) xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0