15 Januari 2011

Idag har jag hittills klämt en film som gick på tv:n. "Campus confidential" hette den, sen har jag som bara ätit lunch nu här nyss. ^^ Parisare bjöd mästerkocken pappa på. haha :) x'D Ska spela sims nu snart tänkte jag. Musiken ska bara få gå klart sen så. ^^ En jag känner som åker konståkning hade en tävling idag som jag hade önskat vara och se på men de gick inte för jag hade inte sett nå över sarien i den hallen och ingen hk-buss var bokad så blev inget sånnt för mig tyvärr.. Men mamma var där och såg och det hade gått bra och hon hade slutat 5:a. :) Får se en annan gång istället om det är i coop arena eller c-hallen. :) xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Hannah med Hå

Alltså.. förlåt om jag frågar, men.. vad har hänt?



/FireYourGun @bilddagboken, you know?

2011-01-15 @ 14:41:21
URL: http://hannahwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0