12 Januari 2011

Endast ett halv år kvar till min födelsedag =D Hahaha :)

Idag ska min lärare i matte komma hit. Ganska snart faktiskt, kl. 13.30 har vi sagt. :) Måste börja ta tag i det där igen, har legat lågt på matte fronten.. Men det löser vi på nå sätt! Jag har motivationen så ska råplugga matte om det så behövs (vilket risken är STOR för). Gäller bara att komma igång och få in matte tänket igen. Sen såklart har jag extremt mycket att ta igen eftersom jag fortfarande är på första kapitlet men jag ska inte jämföra med de andra. Jag har dessutom förbjudits det.. x'D haha Men så det är vad som komma skall för idag som är inbokat. En kaffekopp ska drickas med mamma nu så tar jag och gör ett inlägg till sen. Skriver om förmiddgen då. Men vi får se om det blir nu snart eller senare efter då Karin (läraren) varit här. Beror på om tiden hinner rusa iväg eller inte. :) HEJsåLÄNGE!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0