11 Januari 2011

Då har redan halva dan passerat. Jag kommer precis från köket och har ätit lasagne rester till lunch. :) Endast mor och jag är hemma. Pappa är och jobbar för första gången sen i augusti! CRAZY XD Sofia har ju varit här på morgonen och förmiddagen men nu har hon dragit vidare. :) Så nu är vi själva fram till klockan tre tror jag. :)
Idag är det skit fint väder ute, vi stack ut på prommis mamma, jag och Sofia så fort allt vad frukost, sminkning, hårfix och sånnt heter var klart! Jo justja, Ulla var också här och tog blodtrycket då eftersom det aldrig blev gjort igår. ^^ 120/82 var siffrorna idag. Helt okej för att vara jag... XD Hahaha
Resten av dagens aktiviteter står oskrivna men skulle gissa på att det blir som vanligt. :) Lite tv, lite dator kanske skolarbete och att jag hittar på nå med mamma om ett tag. Ah, vi får se helt enkelt. Gillar att ha möjligheten att ta dagen som den kommer. Men även ett planerat liv behövs ibland. Variation är a och o. :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0