9 Februari 2011

Kyckling blev dagens middag och har precis uppätits. Har fram tills nu jobbat på med svenskan, fast har pysslat på med lite grejs samtidigt eftersom jag har boken på ljudbok. I början följde jag även med i texten (har boken också) men höll på o bli tokig för Sven Wolter och jag läser inte i samma hastighet... Han är som en snigel i jämförelse med mig så gav upp det väldigt snabbt! Så ja pyssel jag gör i Umeå fortsatte jag med undertiden för att hitta på nå. ^^ Tidigare idag kan jag ju skriva lite om.. Sofia vare som var här idag, hon kom t.o.m tidigare än hon skulle... xD Jiesses! Hade onödigt mycket ont idag, värsta på länge förutom i förrgår och i lördags... Då var det inte heller nådigt! Men tillslut var jag ur den där totyrsängen... Då käkade jag frukost o läste Kuriren. Så startar jag alltid dagen, en mycket bra början på dagen helt enkelt på så vis. Lugn och fin, särskilt idag då solen stålar in genom fönster rutan och sänder ut energi till mig! :D Blir betydligt mer positiv och glad då vädret är på sin ljusa sida! Sofia och jag drog direkt orden ur varandras munnar: Idag ska vi ut, no matter what! :D Så efter jag ätit upp min frukost och fått håret flätat drog vi ut på låååång prommis över hela området. Förbi skolan, bortanför mejeriet, mot bron, mot trollis osså sen tillbaka hem igen. ^^ Det tog då en timma i alla fall. :) Och inte var det för kallt heller, bara ett tag där vid trollis men de klara vi av för den korta stunden.. ^^ När vi kom in igen var mamma i full cho med städning så damsugarn' var framme och gjorde sitt oväsen. x'D Men nu är det fint i huset. Efter ytterkläderna kommit av fick sig ögona min lite färg och efter det luncha vi. Nudlar i mitt ♥. Tränade schemat efter det. Och sen hux flux hade klockan blivit så pass mycket att Sofia slutade för dagen. xD Kändes nästan som hon nyss hade kommit, så de tyder väl på att vi haft roligt tillsammns! :) Trivs väldigt bra tillsammans med henne så är nog inte så konstigt.. x'D Samma gäller Jennie också! Oerhört bra har jag det med dem. :) Klagar inte alls på Terese, gillar henne med massor! Men det blir lite svårare med henne bara just pga längdskillnaden som är mellan oss. :/ Men hittills har det gått bra, gruvar mig bara för den dagen då man måste göra något som kanske blir för komplicerat för oss. Men den dagen kanske aldrig kommer, och det strävar jag efter. :) Jag är super nöjd med mina assistenter, skulle inte vela byta bort nån utav dom! De är dom enda jag har full tillit hos, förutom 2-3 andra. :)<3 Hahaha, men hur som helst.. Nu kom jag ju helt av mig och börja babbla om nå helt annat XD Sorry, ska hålla tråden nu. xD Efter Sofia då slutat satte jag direkt igång med att slå på svenska jobbet. Slog snabbt upp nåra internet sidor jag besöker dagligen innan jag satte koncentrationen på boken. Och det var typ det, tills sebbe kom hem. ^^ Då gjorde han i ordning fika osså åt vi mellis tillsammans han, jag och mamma. Var lite så mys. :) Sen fortsatte jag igen. Och det är väl min dag i stora drag. Ikväll skulle jag ana att tv och datorn står högt i topp! Ska kolla in på tvguiden.se vad det rullar på kanalerna ikväll. :) Ett som är säkert i alla fall är: BIGGEST LOSER kl.19.00 på Kanal 5! Sen får vi då se utöver det vad som blir av. :) Men det får vara allt för nu! Puss&hej dumma/fina chei XD HAHAHA, de rimma vilket som XD Men gäller även dej som är pöjk!

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0