4 Februari 2011 / UPDATE!

Hemma efter några dagar i Umeå. :) Har gått hur fint som helst! :) Gjorde själva behandlingen i förrgår och igår MR. Eftersom jag sövs då MR görs (+lite annat) låg jag i sängen fram till kl. 15.00 och var klar kl. 16.00 för att starta dagen. xD hahah! Men på kvällen hade vi sjukt skoj på lekterapin då vi spelade bordpingis och jag körde även det där "fånga fisk" spelet ni vet då man har ett fiskespö osså är det fiskar som åker runt runt runt och gapar och stänger munnen... xD hahah, barn spel for life! :D 8D "Sequence" har vi kört en hel del också, det är skit kul! :D Det kan alla tycka om. :) Inte är det särskilt svårt heller.. ^^ Har även varit kreativ i pyssel branschen och tillverkat de ena och de andra. Exempelvis en prydnad som man sticker ned i blomkrukan. :) Super enkelt och kul! En hel del folk har man träffat också... Mina vanliga doktorer så som Mostafa, Caroline, Maria (sjukgymnast), Emelie som var min huvudundersköterska eller om det nu är sjuksköterska hon är...? kan aldrig hålla reda på det där. xD Osså var såklart Karin där, Lotta, "syskon Eva", Elisabeth osv... Ah men alla vanliga + många många fler. :) Plastiken har tagit sig en rejäl titt på mina sår så vi förhoppningsvis tillslut kan få nån läkning på de här... Riktigt bråkiga sår jag har fått och de sitter på de mest jävligaste ställena så de underlättar ju inte saken. + att i min behandling är det effekter som sölar ner läknings processen i kroppen... .__. Just vad jag behöver.. NOT XD Ah så allt strider liksom mot att få de där bra sorgligt nog, men för att försöka se nå positivt i de hela så är det också det enda som stör mig mycket just nu. Har inte så mycket smärtproblem at the moment och har inte haft det på ganska länge så det är jätte skönt! Lite sämre har de vart den senaste veckan men fortfarande överkomligt så jag står ut och klarar av att ha det som det är. Och det är hur det ser ut på den fronten. :P I onsdags var det barncancerfika på kvällen på avdelningen och dom hade med en jätte god chokladtårta! OCH morotskaketårta! :D Så sjukt gott, fast jag var redan näst intill mätt för vi hade ganska nyligen då ätit middag så jag åt en chokladtårtebit och en superduper smal bit av morotstårtan för jag var ju bara tvungen att smaka av den också och den var as god!! HAHAH, jag har typ passion för morotskaka och jag älskar i stort sätt allt som det är i choklad, alltså då ligger chokladtårta som skyhögt upp i godhetslistan (om jag nu hade haft en xD haha) men ah ni fattar.. x'D Hur som helst, sen var jag MÄTT kan man säga! XD haha. Men det var verkligen en riktigt fin ornad fika denna gång. :) Det tycker jag. Men hurrni, nu ska jag bege mig in i vardagsrummet och titta på Let's Dance hade jag tänkt mig... Fast jag har massa mer jag vill berätta, så kanske jag kommer och kompliterar vidare sen i pauser och reklamer och sånt. ^^ Har mer av denna dag jag vill berätta. :D Är på allerten' känner jag x'D haha Skulle behöva snacka av mig, men det får bli sen! Hej så länge alla kramgoa'! :D

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0