Update nr.2 ^^

Nu är det slut på Let's Dance. Eller ja, sån där lång paus med nyheterna osså är det Parlamentet. ^^ Sen så är det ju dansduellen och utröstningen. :P Men ah fortsätter då med mitt skrivande... Idag hann jag in på lekterapin en stund och fortsatte pyssla ett tag innan vi sedan åkte iväg med färdtjänsten. I bilen typ halvsov jag till Skellefteå, sen skulle chaffisen byta med en annan chaffis som skulle ta över och köra resten av sträckan hem till Luleå. Fast innan vi kunde fortsätta lämnade vi av en annan kund som bodde där i krokarna och sen stannade vi på Taste (matställe/tankställe/mack) och köpte lunch, klockan var fram mot 14.00 och vi hade inte käkat någonting. Så pappa kuta in där och köpte 2 sallader till oss och en latte <3. Blev kycklingsallad till mig, men det var inte mycket i den som var ätbar. Har aldrig varit med om en så dålig/konstig sallad i hela mitt liv. Pappa fick typ ta hälften, kunde inte få i mig den... Hur som helst när vi åkte i bilen ringde jag Bec och hörde om hon var hemma och så, och det var hon tack och lov! :) Så det första jag gjorde när jag kom hem var att jag drog iväg till henne för att ta med henne ut på en prommis. :D Slurprade en köpp kaffe först bara. ^^ Men hade en trevlig pratstund med henne ute i mörkret, verkligen saknat dig har jag. <3 Så uppskattade att du ville komma med. :D Åt middag efter det, tacos hade mamma gjort i ordning. Och ja efter det skrev jag förra blogginlägget. ^^ Fast har ringt några samtal också till mina fina underbara. :) En har jag dock inte fått tag på... Hanna L, sätt på mobilen! :D Måste få ta i dig.. x'D Gäller inför imorgon, info. ^^ Nu tänker jag nog koka te vatten och fixa macka och bara mysa.. :) Loggade in på bloglovin och har över 100 inlägg att kika på så har ju endel att ta itu med om jag orkar.. Endel kanske jag tar mig an, men troligen inte alla. Skulle oxå behöva öppna mailen men de vågar jag knappt. x'D ahah kommer bara gruva mig vidare för det om jag inte gör det så lika bra egentligen... Dessutom borde jag passa på medan jag har lite tid över. :) Ni hör ju vilka problem jag har, löjligt! XD Men i längden blir man så van vid att jämt har nå att ta tag i. Nästan så man blir helt hyper och undrar om det är nå fel om det inte är något. x'D Crazzzy life! 8D Ah men nu tar jag och rullar iväg och slår på tekokarn'. :)

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0