23 Februari 2011

Så börja den här dagen gå mot sitt slut. Har haft en intensiv morgon och förmiddag minst sagt! När jag åt frukost gjorde jag en matte diagnos samtidigt. När jag var nästan helt färdig med den, hade endst en uppgift kvar, duschade jag. Efter det var det omläggning åter igen. Ulla kom passande i tid, alltså direkt efter duschen. Så det var bara att fixa allt med desamma. Sminket fixade Sofia sen kom Karin och körde på med matten med mig. Sofia slutade då. Sen åt vi lunch, men aah klockan var väl kring halv två då så allt blev ganska skjutet fast ändå tidiglagt idag. Ganska tätt inpå lunchen fika vi mammas bullar som hon bakade igår med kaffe osså såg Sebbe och jag på en film. "The Bucket List". Den var helt okej. :) Sen beställde jag min och Beas order från Panduro. Så nu är den äntligen fixad. :D Längtar tills alla grejerna kommer! :D Efter det åt vi middag och nu har jag tampats med en smärta som hållt i sig i säkert en timma. Så smått har det nu sakta börjat lugna ner sig men istället är jag nu livrädd att råka göra nått så att allt startar igen. En distriktssköterska är påväg hit för att hjälpa mig, men som sagt. Nu är jag mer rädd att allt ska sätta igång igen om hon gör något... :S Vet inte vad jag ska göra. Och hon har omprioriterat folk hon måste fara till och satt mig i första hand, vilket jag då var sjukt tacksam för. Men nu vet jag inte, känns inte så bråttom nu heller. I alla fall, nu kom hon. Måste dra, hejdå.

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0