22 Februari 2011

När jag precis hade kommit mig upp ur sängen kom Ulla hit. Jag visste om att hon skulle dyka upp någon gång, men definitivt inte sådär tidigt.. XD Så jag typ ba: "Eh, hej är du här redan? XD" Men hon tyckte ba jag var roligt och skratta åt mig. XD Och jag ba: "Jo jag har precis torkat tårarna och kommit upp ur sängen.." osv osv.. Hon är inte ond egentligen men då kände jag ba *UUUUUTTTTTTT*! -___- Som om jag har tid med att folk gör narr av mig när jag har ONT. :@ Nä vetu vad... Men sen i alla fall blev det provtagning och blodtrycket kollades. Några sår beslutades det även skulle läggas om men då att hon skulle komma tillbaka senare för hon hade en patient att passa in till kl. 10.00 så då åt jag frukost och borsta gaddarna och Jennie gjorde håret och la på sminket så var det klart till då hon (Ulla) kom tillbaka. Efter allt sånt där kikade jag i gymnasiekataloger fram till lunchen, NUDLAR! *____*<333 :D Mamma och Jennie satt med mig och försökte vara till hjälp. Vi hade var sin kopp knoffie att smuttra på under tiden. Sedan efter lunchen var käkad kollade jag vidare i katalogerna en stund tills jag gjorde bort en skoluppgift. Bild var ämnet vilket också var ganska kul! Satt och tecknade av en vas med motiv. Blev ganska nöjd. Och det är så skönt för de är den första uppgiften jag betat av på en gång då jag startat. Alltså så nu är jag helt färdig med bilduppgiften och behöver inte lägga en tanke mer på det där! Så jäkla skönt så det är inte klokt! haha. :D Endast själva redovisningen kvar för henne, min bildlärare. Medan jag satt och gjorde bilduppgiften bakade mamma bullar så när dom var färdiga blev det en bulle med kaffe. :) Så gott med nygräddade färska kanelbullar oj oj oj... :D Synd bara att Jennie inte hann smaka tycker jag... Men i helgen så, då får hon! :D Juste, jag tränade ju också innan vi smaka på bullarna. Det kan jag ju inte glömma att berätta. x'D :P Gåträning gjorde jag senare med papi efter middagen som var av lax. :) Lax och potatis med grönsaker samt en citronsås, super najs. Och nyttigt ;) Bortsätt från citronsåsen kanske med tanke på gräddfil men va fasen vad vet jag... Annars blir det väldigt tort i alla fall så nått ska det väl vara till! XD Nu ikväll ser jag tv och kommer fortsätta i den stilen. På 4:n är det friidrott så kommer kanske se det, måste väl ändå heja på våra Svenska hopp! ;D Hehe. När pappa kommer hem från jobbet kanske matteplugg kommer upp på planeringen... Skulle nämligen behöva det till imorgon, så lite panikartade känslor ligger mig inombords. Men undangömda så gott det går. Jag kommer aldrig hinna. :/

Btw, idag är det 1 år sedan jag och Bea var på världens bästa föreläsning. Önskar det gick att få i repris. ^^
Hade verkligen en underbar kväll med dig fastän min fantastiska entré inte precis var susen.. xD haha, shit vad mina knän sved under hela tiden. Ahaha x'D Tack Bea för att du påminde mig om denna kväll kära vän! :)<333
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: beabeabeeeeea!

haha, jo nå vare en kul kväll. en av många! :3

2011-02-23 @ 15:14:43
URL: http://annabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0