20 Februari 2010 Förmiddagen

Solen skiner och tydligen är det endast -14° grader just nu. Längtar tills pappa och sebbe kommer hem igen, då ska jag ut! Tur att jag var ut en stund igår i alla fall.. Hade inte fått frisk luft på en veckas tid då - INTE OKEJ! Definitivt ingen trend att följa. Men det har banne mig inte gått att gå ut när det varit så här galet kallt som det varit. Får hoppas på att det blir mildare temperaturer framöver.. :) Jag har just skickat iväg ett mail till dietisten. Nu får vi se hur det här kommer utspela sig. Förhoppningarna skulle kunnat vara skyhöga, men dessvärre känner jag på mig att allt jag kommer få är ett evigt eko. Samma visa som tragglats runt i mitt huvud sen barnaben. Men ah, såklart med annan orsak och annan person. ^^ Så mycket hatkärlek. Nyfikenheten måste byggas upp igen. Sen har jag fått såren under armen omlagt av distrikten. Denna gång var en manlig student med. Åh jag blir så less när dom drar med sig elever osså meddelar dom inte ens till oss att dom ska med. Endel kanske inte alls vill ha någon annan som ska hjälpa till eller bara stå som en uggla och glo över en medan endel kanske inte alls har nått emot det... Men då borde de ju ringa i förväg och höra så att det är okej med just den patienten. För man kan ju inte säga åt dom att "Nej vi släpper inte in dig" osv eller nå liknande, när dom väl står i dörröppningen...  Äh det där är något dom VERKLIGEN borde tänka över. Man ska inte behöva känna obehag av att få hjälp, särskilt inte när dom kommer hem till en! Uppstigningen idag gick väl helt okej, tills vi kom halvvägs... Då hälsade knivar, eldsflammor, slag och allt annat möjligt och omöjligt på samtidigt och det gör så ont!!!! :( (Det är så det känns, milt beskrivet). Men sedan efter jag väl suttit på sängkanten en stund är det okej igen. Åh det är så frustrerande :@
Nu kom mormor förbi ^^ Anade att hon skulle dyka upp i helgen. XD haha
Nej men ska ta och pysa vidare nu... Måste fixa en del också. Ah vi träffs vidare sedan nån gång.
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0