19 Februari 2011

"Stockholm Boogie" är namnet på filmen jag just kikat på. Dock inte särskilt koncentrerat för är inne på Panduros hemsida och letar efter nytt material. :) Bea och jag ska beställa tillsammans. :P
Idag var inte jag upp ur sängen förens vid halv 11 tror jag. Fick lite sovmorgon osså tv på det, så ah det tog en stund.. ^^ haha. Åt frukost och skrev ned gårdagen i senatorn, hann nämligen inte det då igår asså. Juste mamma flätade håret mitt där innan, men sedan sminkade jag mig efter frukosten osså trotsade vi kylan som faktisk inte var så hemsk som jag trodde, och tog oss en promenad mamma, pappa och jag. När vi kom tillbaka åt vi lunch, gåtränade och sedan började jag se den där filmen. ^^  Nu ser jag en annan film, betydligt mycket bättre och roligare! :D Nämligen "Baksmällan". Druckit en kopp kaffe nu till filmen oxå samtidigt som panduro verkligen gör det dyrt för mig... hahaha, jag kommer fan lägga flera hundra på pärlor! INSANE XD Nej vi får se... Men nu ska jag avrunda de här inlägget och se filmen! :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0