Torsdag kväll :P

Har sportat på massor ikväll! Mamma och jag har tränat på seriöst och gjorde i en halvtimma i alla fall koncentrerat. Under en stund såg vi Biggest Loser samtidigt. :) Mycket nöjd med allt vad vi gjorde hur som helst. Och har även provat kläderna jag köpt idag. Ska spara ett par brallor, båda tischorna, skorna ofc ;). Men jackan och ett par byxor kommer inom kort hänga i butik igen. Maskara kom jag på att jag också köpte idag. Min börjar ta slut... Så den stanna kvar utan tvekan! Samma gäller boken, det var en gitarrbok! :D Dock engelsk, men va fasen, det blir inga större problem de inte. :) Min engelska är ganska bra faktiskt så de fixar jag nog. :P
Och här åter igen en felvänd bild... Kan tyvärr inte göra något åt det för det blir någe fel vid inladdningen. :/ SORRY! Men anyway:
Här är föresten en frisyr jag nuför tiden ofta har. :) Sne sidofläta, både snyggt och håller undan håret rätt bra!! :)
Men nu dags för Lyxfällan :D Wiiiehoooooo :):):)
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: ~ Alina Philosophia ~

sv: Tack! Det är brunt med rosa underhår. C:

2011-02-25 @ 15:56:37
URL: http://aphilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0