SWE vs. FIN = VINST! :D

Gröt med varmkorv var middagen jag just fått i mig. Gott :) Mamma har stått och gjort egen gröt, värt en applåd! Det tar ju sån tid oj oj oj... x'D Sofia for tidigare hem, de var okej med oss. Si sådär en timme före utsatt tid. ^^ Har suttit och pysslat på medan hon var här, tränat gjorde vi också osså såg vi hockeyn. Sverige vann tillslut mot Finland på straffar! :D Roligt! :) Satt med fotbad under tiden vi såg, åh de är skönt det! Ikväll ska jag se på tv:n i alla fall. En hel del sevärt tycker jag det var, så inget simsande idag blev det verkar det som. :) xD Behöver nog en break så jag inte tröttnar ut det.. haha! XD Troligen kommer en till gåträning bli av, pushen i huset finns ju... .___.´

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0