Plugg på lov!

Hehe sitter från min andra dator nu, har inte använt den sedan min "Roller coaster" skiva fastnade här i... Men nu fick jag äntligen ut den! :D Tur som fan det! x'D ahaha. Tv:n står på och längdskidor är vad kanalernas fylls av. Dock ingen större glädje för Sverige då svenskarna som bäst kom på 11:e plats... ^^ Så ah, bättre har det ju gått! XD Tidigare idag har jag efter frukost och sånnt varit ute på lång prommis med mamma och Jennie. Super härligt ute. 0 gradigt och sol så man får kisa med ögonen. Wunderbart ;D Ulla var hit och tog blodprover då innan vi drog ut. Men jag slapp då omläggning idag. :D Imorron blire säkert däremot då vi ska ner till Umeå. Plastiken har vi tid hos så direkt jag kommer fram dit ska vi träffa på dem. Snacka rivstart.. .___.

Nu ska jag påbörja nytt skolarbete, RELIGION. När alla andra har lov och slappar osv, sitter jag och råpluggar! Hahaha, men jag antar det är så det ska va'! x'D Man gör vad man måste ;) t o m även när det inte lockar! ^^


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0