Miss secret agent 2 on tv!

Med "Miss secret agent 2" på tv:n får man sig ett trevligt skratt. :) Fast nu blev det reklam. ^^ Strax ska jag möta sängen, upp tidigare än vanligt imorgon eftersom Umeå står på schemat. Halv 10 står färdtjänsten utanför huset och väntar. Så ni kan förvänta er en död blogg i nån dag. Skulle gissa på att komma hem på torsdag. Så ah, då vet ni. :) Ha ett underbart sportlov nu fina folket! :D Godnatt and wish me luck! :) Plastiken ska ju ta sig an såren vettni... Undrar om dom ser nån skillnad från förra gången? Aja, nu stängs butiken för idag!

xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vila i frid :(<3

2011-03-05 @ 12:46:46
Postat av: Anonym

Vila i frid hjärtat, vi ses på andra sidan <3

2011-03-05 @ 22:51:51
Postat av: Anonym

Vila i frid, du finns alltid med oss <3

2011-03-06 @ 00:07:12
Postat av: Anonym

Vila i frid. Vi ses på andra sidan. Jag älskar dig och kommer aldrig glöma dig. <3

2011-03-06 @ 17:42:45
Postat av: r

Det gör så ont att läsa ditt sista inlägg. förlåt för att jag inte hörde av mig på länge. Jag vet inte varför jag inte gjorde det och jag ångrar det så sjukt mycket. Jag tror jag ville förtränga det, ville inte förstå att du var sjuk och ville inte inse vad som snart skulle hända. När jag fick veta att du lämnat jorden vart allt tomt. Det saknas något i mitt liv, du. Min andra halva, även om jag inte visade det.. Jag kommer alltid älska dig Angelica, för den du är. Vårat band kommer aldrig slitas ut, jag lovar.



Hoppas du har det bättre nu på andra sidan, vi ses där en vacker dag. Jag längtar tills dess. Min ängel.

Du och jag - Nu och föralltid. <3

2011-03-06 @ 18:01:38
Postat av: Anonym

Förlåt att jag inte fanns där när du behövde all stöttande hjälp som finns att hämta på denna jord.

Förlåt att jag inte ville fatta hur allvarlig din sjukdom var.



Jag inser inte ens nu hur stark du var. Kan bara ana. Det är för mycket för en annan människa att förstå. Förstår inte hur du orkade vara så glad och positiv fastän allt var som det var. Du var stark.



Du var starkast. Ändå vann sjukdommen.

2011-03-06 @ 19:43:43
Postat av: Anonym

Vila i frid <3

Ingen kommer att ta din plats på jorden, den kommer alltid att gapa tomt. Platsen i våra hjärtan är fortfarande din, det kommer den alltid att vara. Nu har du även en plats i himlen <3

2011-03-06 @ 19:56:10
Postat av: Anonym

Vila i frid <3

Ingen kommer att ta din plats på jorden, den kommer alltid att gapa tomt. Platsen i våra hjärtan är fortfarande din, det kommer den alltid att vara. Nu har du även en plats i himlen <3

2011-03-06 @ 20:01:44
Postat av: Anonym

Vila i frid <3

Ingen kommer att ta din plats på jorden, den kommer alltid att gapa tomt. Platsen i våra hjärtan är fortfarande din, det kommer den alltid att vara. Nu har du även en plats i himlen <3

2011-03-06 @ 20:01:48
Postat av: Anonym

Vila i frid. <3

Kände dig inte väl, men ändå rann tårarna då jag fick veta vad som hänt.

Sov gott i frid du söta underbara.

2011-03-07 @ 17:13:04
Postat av: Anonym

Vila i frid, vackra ängel.

2011-03-08 @ 17:33:08
Postat av: Anonym

Hoppas att du har det bättre nu, vila i frid finaste Angelica!

2011-03-09 @ 17:22:47
Postat av: Anonym

vila i fred angelica!<3

2011-03-09 @ 18:05:57
Postat av: m

Du var så mycket. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Alla knasiga saker vi gjort i våra dagar. Alla skratt, alla pratstunder, alla kramar, ALLT. Alla fina minnen i gott och ont. Du betyder så mycket för så många. Det kommer du alltid göra. Det var en stor ära för mig att kunna säga "Det här är min vän" du var min bästa vän. Jag kommer aldrig glömma dig. Jag älskar dig och saknar dig. Vi ses sen underbara Angelica <3 You will always be my angel.

2011-03-09 @ 20:37:02
Postat av: M

Du var så mycket. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Alla knasiga saker vi gjort i våra dagar. Alla skratt, alla pratstunder, alla kramar, ALLT. Alla fina minnen i gott och ont. Du betyder så mycket för så många. Det kommer du alltid göra. Det var en stor ära för mig att kunna säga "Det här är min vän" du var min bästa vän. Jag kommer aldrig glömma dig. Jag älskar dig och saknar dig. Vi ses sen underbara Angelica <3 You will always be my angel.

2011-03-09 @ 20:39:36
Postat av: Anonym

vila i frid Angelica, vi alla tänker på dig<3

2011-03-09 @ 21:34:23
Postat av: Anonym

Jag kände dig inte men detta som hänt är så otroligt hemskt.. En ängel har lämnat jorden, vila i frid Angelica. <3

2011-03-10 @ 16:15:36
Postat av: Anonym

du var så stark och underbar. jag är glad över att ha varit och fortfarande vara din vän. vila i frid älskade vän, jag hoppas att du har det bra <3 vi tänker på dig.

2011-03-10 @ 22:16:22
Postat av: Anonym

<3

2011-04-01 @ 20:32:27
Postat av: Madeleine

Jag saknar dig.

2011-04-07 @ 20:33:40
Postat av: Anonym

Din begravning var så vacker...allt var så fint och samtidigt som jag grät så mycket att hela kroppen skakade,så kändes det så bra.

Det kändes så fint att se bilden på dig och minnas dig som du var,minnas dig som ängeln i mitt liv..<3

Du är underbar Angelica,jag lovar dig,snart ses vi igen,alldeles snart,för jag orkar inte utan dig min ängel...

Hoppas du gillar blomman jag la på din kista,det var den som du tyckte var så häftig när vi gick förbi blomaffären i somras..den luktade så gott och påminde mig om underbara,fina du..

Köpte en till,precis likadan efter begravningen,nu står den i mitt fönster och jag har aldrig sett något finare..tänker på dig hela tiden och du kommer alltid finnas bland oss,jag kommer inte låta mig själv glömma dig för en endaste lilla sekund!

Älskar dig gumman...hoppas du har det bättre där på andra sidan..hoppas det finns många fina blommor så du har något fint att fota..<3

Gråter floder nu för att jag inte kommer träffa dig än på ett tag..men jag lovar,snart Angelica,snart ses vi<3

tack för tiden du gav oss<3

2011-04-15 @ 21:48:12
Postat av: H

Jag saknar dig.

2011-04-27 @ 14:46:17
Postat av: Mimmi

Du är min kusin nu och alltid. Du finns alltid kvar kära underbara du <3

Det finns tusen grejer jag skulle vilja fråga och göra med dig. Men finns de ett liv efter de så får vi göra det då!

Älskar dig<3

Sov gott :'(

2011-05-05 @ 13:10:34
URL: http://mimpansjolund.blogg.se/
Postat av: J

Vila I Frid, Du Var En Fantastiskt Fin Människa. Glöm Aldrig Det Angelica. Vi Glömmer Dig Aldrig.



"Vi Fick Låna En Ängel Som Spred Sitt Ljus I Varje Andetag. Hon gick Bort Från Oss Alldeles För tidigt. Vi Fick Låna En Ängel För En Stund"

2011-05-31 @ 18:20:59
Postat av: Anonym

Angelica, du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Tänker på dig varje dag och du kommer alltid att vara väldigt speciell för mig.

2011-10-16 @ 20:42:42
Postat av: Anonym

Tänker på dig väldigt ofta, och mina tankar går extra mycket till dig idag!

2011-11-05 @ 20:46:56
Postat av: alexandra k.a.

Jag saknar dig så himla mycket, kan inet ens idag fatta att de e sant!

rip älskade angelica!

äskar och saknar dig enormt mycket <3

2011-12-05 @ 08:13:12
Postat av: Anonym

Varit vid minneslunden och tänt ett ljus för dig idag. Du är oerhört saknad!

2012-03-04 @ 12:10:11
Postat av: Anonym

Grattis vackra ängel <'3

2012-07-12 @ 22:54:26
Postat av: hanna

Hej angelica. Igår förmiddags dog min morbror. I cancern som han kämpade mot i 20 år och som han kämpade mot ända tills det sista andetaget. Jag vet egentligen inte varför jag skriver det här, kanske för att jag fortfarande är i chock, jag vet inte. När jag fick beskedet om att han hade försvunnit från den här världen så var du den första som dök upp i mitt huvud, så klart.
Folk säger att tiden läker alla sår. Det gör dem inte. Visst, så småningom lägger sig en tunn sårskorpa över det öppna såret, och det känns som att man kanske klarar det här ändå. Men den där sårskorpan, vid minsta lilla rispning kan den gå sönder. Ibland gör det så ont, som om man träffas av knytnävsslag i magen. Det värsta är att man aldrig är beredd på de här rispningarna och knytnävsslagen och därför gör det ännu ondare, man hinner inte försvara sig, hinner inte springa efter plåster.
Igår var en sådan dag. jag kan nästan inte ens komma på vilken dag det var igår, inte idag heller. så ont gjorde det. Jag saknar dig Angelica, så in i helvete. Jag önskar att allting hade varit rättvisare, att inte två personer som betyder så otroligt mycket för mig skulle ha behövt gå samma grymma öde till mötes. älskade vän <3

2012-07-22 @ 23:38:19
Postat av: madde

Jag saknar dig.

2012-11-10 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0