Melodifestivalen deltävling nr. 1

Yesbox, så ser min kväll ut! Med kompisar och familjen. :) Ska bli skitkul! Har bjudit med mig Bea, Hanna L och Madde utöver mammi, pappi & Sebb. Så vi ska se det live eftersom det är här i Luleå. ^^ 18.00 far vi iväg så har nåra timmar att ta död på tills dess. :P Ska blåsa håret strax i alla fall... Har duschat och haft en distriktssköterska här och lagt om såren nu innan lunchen jag nyss åt. Pastasallad, bestående av fjärilspasta, köttbullar, gurka, broccoli och minitomater. Enkelt och hyfsat gott dessutom. :P Tror jag ska klämma en film sedan, har fått låna några av mina kära vänner Hanna & Madde. :) Söta som ni är <3 Annars så ja fixa mig inför kvällen och kanske får jobba lite skolarbete också tror jag... Vore bra att göra lite nu, denna veckan har inte varit särskilt mycket kring skola och arbete. Så ah, saker o göra behöver jag inte oroa mig för att behöva leta efter. x'D haha :) Sims 3 ligger dessutom precis brevid mig och bara använder sin charm... *______* *beroende framkallande spel* XD Men nu ska jag se till att få håret tort! Ha en great dag så kanske vi syns genom tv rutan sen då... ;) Hahaha, Pussen!
Slänger in en bild bara för att... :) Roligare med lite färg på inlägget! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0