LoOkiE idag ^^

Jag har verkligen inte gjort som jag sa... Blev inget skolarbete gjort, inget sims spelat (än sålänge iaf),  men i ju för sig... Har ju blåst håret och fixat frillan och make-up har faktiskt oxå kommit på plats så ja halvt om halvt har jag gjort nå... ^^ Umgåtts lite med mor istället vid kaffebreak och tv där de var nå bakprogram där dom styla tårtor och jag tycker det verkar så jävla kul!!! :D Helt sjukt vilka bakverk man kan få till asså! Kanske man borde bli bagare? Äh jag skulle inte klara av dessa mordiska arbetstider! Usch så hemska tider man har som bagare och sånnt! Ca. 4.00 på jobbet, nejhej du det skulle aldrig funka! XD Anyways, tror jag ska dra igång sims faktiskt. Vill hinna spela. Film hinner jag aldrig se klart så det utesluts för idag.. :/ Börjar få dåligt samvete med tanke på att dom är lånade och ska ju lämnas tillbaka nån gång. :P Men visar upp dagens look via webbcam här då så ni vet ju att kvallan och verkligheten skiljer sig en aning från verkligheten... xD 

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0