Grattis :)

Börjar med att inleda inlägget med grattis på födelsedagen till Oskar. ^^

Idag hade jag sjukt ont när jag skulle upp ur sängen. Och det har hållt i sig under hela dagen. Mindre på smärtskalan dock, men verkligen inte borta... Duscha och hade omläggningen i alla fall, trotsade all smärta. Var ju som tvungen att att få det bort gjort ändå så... Bet ihop. Blåste håret osså kom Karin, min matte lärare, och skulle ha lektion med mig. Men jag hade ju inte ätit nån lunch så hon fick sitta och vänta medan jag snabbt slängde i mig en snabb sparris soppa. Sen då jobbade jag matte med henne. När hon sen for kom Bea över inte långt efter Karin åkt.. Hade bett henne komma hit idag. :) Hade en liten suprice åt henne. :D Så hon fick den osså stannade hon kvar här ett tag. :) Men precis som annars, skolarbete har alla massor av... Så vid 3 tiden var hon tvungen att gå hem och ta tag i det. Jag sitter själv och kämpar på med "Flugornas Herre" just nu. Måste börja skriva snart, känner att jag vill få det här bort gjort så fort det bara går så jag kan starta upp nästa ämne, so arbetet. Det kommer ta både massor av tid och engagemang för att få till det hyggligt! Men det ska jag fixa sig på nå vis, bara jag får komma igång! :) haha. xD
Åh den här dagen har varit otroligt plågsam! :( Varför just idag, av alla dagar?! Alla ♥ dag skulle vara dagen då allt bara är totalt svart. Smärtor som gör en näst intill självmords belägen och utmattar en så fruktansvärt! Man orkar inte med livet såhär. Hoppas morgon dagen inte är en repris av idag!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0