Film x5

Skulle gissa på att det här blir den 19:de Februaris sista inlägg. ^^ Jag ser på film. Förvånad? "Eat, pray, love" med Julia Roberts. Och innan det såg jag Melodifestivalen samtidigt som jag var inne på Panduros hemsida. I flera timmar i onödan har jag suttit framför denna skärm med den hemsidan uppslagen. Sjukt! Men nu får det banne mig vara nog, resten tar jag mig an imorgon! Jag såg även en annan film vid middags tid. "First doughter" var det. 5 filmer på en dag. Wow x'D Vi åt fondý till middag btw. :D Gaaaalet gott vettni! Andra gången i mitt liv jag äter det av vad mitt minne kommer ihåg, fast mamma och pappa påstår att vi gjort det fler gånger innan också men men... Antar de har rätt, fast det betyder ju inte att jag käkade det då så. XD Aja men nu ska jag se filmen, fattar ju inte vad fasen den handlar om annars... Är redan lost pga denna skrivning. Baii ^^

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0