Denna smärta...

Jag kommer ta en tidig kväll ikväll. Är ganska utmattad av all smärta. Det har inte försvunnit nån gång idag så nu börjar de verkligen visa sig rejält! Har sedan efter middagen jobbat på med pärlorna, sett biggest loser och druckit kaffe och käkat en cookie med pappa. När mamma och sebbe sen kom hem från träning och mamma var över till momma & moffa under den tiden, hade hon även varit på hemmakväll och hyrt film samt köpt lite alla hjärtans dag godis. En hjärtask, chokladhjärtan osså 2 geléhjärtan var till mig och sebbe. ^^ Men har inte kikat på nån film än, imorgon kanske... :D Däremot har jag sett "Familjen Annorlunda" men jag gåträna innan. Men de var mycket osäkert om jag ens skulle kunna göra det för jag har så fruktansvärt ont! Men de gick ok ändå...

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0