ÄnTlIgEn

Och nu ÄNTLIGEN är allt vad ANSÖKAN TILL GYMNASIUM heter över!!! Har aldrig varit så lättad över något som jag är nu. Det har varit hemskt! In i sista sekund satt jag och tvekade över mina beslut och när jag tröck på "bekräfta" kännde jag direkt bara: NEEEEJ, jag kommer ångra mig! Men nej, nu är det för sent så egentligen kan jag ju bara släppa allt nu. Det är däremot inte så lätt, särskilt med tanke på hur det ser ut för mig... Ah men skönt i alla fall att veta att själva ansökningen är över. Vad jag tänker göra nu är att se på Solsidan och bara försöka rensa ur skallen. Den början bli överfylld! I alla fall.. Jag såg en film tidigare idag, efter Lina farit då for mamma iväg och kikade då sebbe spelade hockey så det var bara Jennie och jag hemma. "Crazy Heart" såg vi. ^^ Den var si och sådär... Men oj, nu ska jag se på tv:n. Solsidan har börjat! :D

xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: bea

vilket gymnasie bliev det då? :D

2011-02-28 @ 01:55:08
URL: http://annabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0