8 Februari 2011

Idag har jag haft Jennie igen. :) Efter frukosten satte jag på en ansiktsmask osså duscha jag efter det. Sen var det omläggning av Ulla osså så när hon for började vi fixa håret med fönen och uppsättning. Sminkning på det. :) Blev riktigt snyggt tycker jag. :) 
Ah första bilden såg man bäst tror jag.. ^^ Sen käkade vi lunch, nå pasta med vitlökssmak hade mamma provat köpa hem XD osså nå skinkbitar till som låg i nån sorts ostsås av permesanost. Helt ok var det, ätbart liksom. ^^ Sen skrev jag lite i min bok innan vi drog på ytterkläderna och tog oss ut på en promenad. :) När vi kom in tränade jag och Jennie mitt schema till biggest loser & Top Model på tv:n. Sen åt vi sån där kaka som vi bakade igår, hon hann aldrig smaka då! :O Så de va super viktigt för min del att hon fick smaka idag så hon kunde avgöra om dom blev som dom ska.. xD Hon har ju trots allt gjort dem innan, hennes recept liksom.. haha x'D ^^ Och yes, de blev som de skulle. Men hon misstänkte att det kanske blivit lite för mycket smör för de blev så platta, men annars så great! :) Efter det slutade Jennie och jag satt och vänta på Hanna S för hon skulle komma hit idag, men hon blev typ sjuk så vi fick cansla... Rullade in till rummet efter det så har suttit den här lilla stunden nu vid datorn och ska kanske sätta igång skolarbete annars blire slö surf eller sims. ^^ Beror på om de blir middag snart... Tv ikväll och kanske data. Vi får se... :P
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0