7 Februari 2011

Idag var det Jennie som var här. :) Efter frulle och det vanliga fixet på morgonen fixa vi upp håret i fläta och ögona blev sminkade. Sen drack vi kaffe tillsammans med mamma och pappa, tränade mitt program efter det. Ulla kom och la om endel av såren  och efter det tog Jennie och jag oss an mina naglar. ^^ Haha nej det var inget komplicerat utan tog bara bort de gamla lacket och basade upp igen innan jag la på ny färg. Silvergrå är det nu. Ska på manikyr på fredag så har inte gjort någon grundlig lackning denna gång. Men man kan lugnt säga att mina naglar är i desperat behov av djup nagelvård för att hålla sig så stadiga och hela som de faktiskt är. :) Jag har lyckats riktigt bra med dem. :) Ah sen blev det sill, ägg och potatis till lunch innan vi sedan satte igång att baka! Och de blev jätte bra och goda! Var både super kul och enkelt att tillverka dessa go'bitar. ;) Choklad cookies liknande var det. Amerikanska ni vet...? Hur som helst, resultatet blev perfa för de var första gången. ^^ Ulla dök upp igen och skulle checka en grej med mig sen for hon igen. En kaffe o cookie på eftermiddagen sen satte jag igång skolarbete som nu ikväll också hann bli färdigställt. YES! :D Nu under process bara, sen lämnar jag in det. Kanoners, mycket skönt att ha det klart :) Då kan jag börja med nästa arbete imorgon om jag hinner.. :s :P Hoppas det, religion är det som gäller. Kommer bli intressant typ. Längtar lite. Middag på det, fisk o potatispress ^^ Helt okey. Jag får nog snart jälar med tanke på hur mycket sjödjur jag käkat den senaste tiden. Gåtränade sen såg jag på "biggest loser" efter det "familjen annorlunda" som för övrigt var riktigt bra idag.. :) och nu har jag lagt ner lite tid på uppdatering här. Ska gå och lägga mig nu, bara borsta gaddarna och sånnt först. Godnatt

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0