6 Februari 2011

Inget bloggande under dagen idag... Hade bra ont imorse när jag skulle upp. Inte så najs... Har inget att skriva om förmiddagen för den var bara jobbig. Efter lunch såg jag film, "Spy Kids" gick på tv och sen har jag i stort sätt bara suttit där vid tv:n. Pappa och sebbe köpte med sig go fika hem efter dom fixat nå ärende på stan så när de kom hem tog vi det. Mormor dök upp så en kaffekopp till plockades fram.. Kikade lite på "Grease" oxå, även den rullade på tv:n. Tränade efter det då momma åkt hem och sen satte jag igång sims och har spelat det hela kvällen. Men nu ska jag äta en kvälls macka o te sen date med sängen... Hoppas min rygg är snällare än jag tror den kommer va, ser inte ljust ut. Redan nu bökar den. Helvete åt det. :( Ganska jobbig dag idag på så vis...

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0