24 Februari 2011

Med fötterna i skönt och behagligt fotbad sitter jag nu vid tv:n och har just sett Marcus Heller ta hem en guldmedalj i VM i Oslo! Även Bronset gick till Emil Jönssen, osså kom den sista svensken 5:a! Underbart! :D
Annars har jag varit på stan idag efter lunch, för innan det var Ulla här och la om ett sår. Dessutom hade jag fruktansvärt ont imorse! Helt sjukt hur jävla ont jag hade, sannslöst! :S Mamma säger att hon står inte ut med att ha det såhär nå mer... Men va fan, det går ju typ inte att göra nå mer! LESS. Men i alla fall, träffa lite folk på stan. :) Bland annat Hanna S, Ida och Lisa. ^^ Osså blev det en hel del shopping. Tänkte inte ha med så mycket hem men jorå de blev endel. :) Skor, kläder, bok och en fika. Det är ju faktiskt Internationella NOMNOM dagen idag.
(bilder från google)
Alla ska unna sig nå gott! Eftersom det är så mycket prat om dieter och att man ska äta rätt och nyttigt hela tiden osv, så jag tycker alla ska följa denna dags exempel. (Det är ju bara för en dag) Det är ju bra att inte få dåligt samvete för en gångs skull? Bara att skylla på denna dag! ;)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0