21 Februari 2011

"Rocknrolla" slutade just. Har suttit och sett den filmen, och nje den var inte bra! Men om vi ska ta dagen från början då kanske... ^^ haha. Efter frukosten duscha jag sen kom Ulla för omläggningen. När hon var klar var det lunchdags, så medan mamma gjorde käk sminkade och flätade Sofia mitt hår. Sallad med köttresterna från fondyn i lördags åt vi. Typ gott. :) Vi for ut på en promenad jag och Sofia men nog var det ganska kyligt allt. Mina ögon tårades massor. XD Fast sminket höll sig lyckligtvis på plats i alla fall så det var chill. Är jobbigare då man är alldeles svart när man kommer in. haha xD Skolarbete efter det, osså träning i början samtidigt då jag började se på filmen i rullen. Morfar kom över hit då också. Han hade varit och handlat på Kvantum och köpt Marabou choklad till oss med daimsmak! :D Mums så gott! Pappa kom hem då Sofia slutade och vi allihopa drack kaffe tillsammans. :) Och ja.. Fram till nu har jag då sett filmen och tänker nog nu ta reda på en kostnad, kika på nåra bloggar och ara göra ingenting speciellt en stund. Ikväll är det tv som gäller, startat med biggest loset med familjen annorlunda efter det! :D = Kvällen räddad. ( till viss del )

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0