18 Februari 2011

Dags för mig att mig an studierna. :) Har verkligen tagit det lugnt idag och det var så skönt att inte ha någonting alls att stressa till! När jag kom upp ur sängen åt jag frukost i en evighet typ... haha xD Men skrev en grej jag senare ska redovisa (inte i bloggen!). Så därför tog det lite tid. ^^ Jennie sminkade och satte upp håret efter det. Såg sedan "I rymden finns inga känslor" och den var bra! Lika så tyckte Jennie. :) Åt makrill med äggröra till lunch. Har tränat framför tv:n så blev att se lite alpint VM också men efter det ändra jag till gåträning. Och som sagt nu ska jag plugga! Inget särskilt är planerat för resten av dagen, men rätt säker på att det blir Let's Dance tonight... Även pärlproduktion skulle jag nästan kunna säga med all säkerhet kommer ske. :P Hehe. Men nu ska jag sätta igång, det här kommer ta massa tid! -________- *langar peppen*

xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vilken fin bild på dig Angelica!

2011-02-18 @ 17:01:49
URL: http://mlundqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, vilken fin bild på dig! hoppas det är bra med dig, tusen kramar :)

2011-02-19 @ 16:55:56
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0