17 Februari 2011

Idag var den minst smärtsamma dagen på länge! Fifasen så skönt. Har inte varit nådigt de senaste dagarna! :/ Men idag efter frullen duschade jag sen var då Ulla hit och gjorde omläggningen. Sofia fixa håret och sminket efter det osså var det lunch dags efter det. Pluggade med svenskan efteråt. När "Harry Potter och halvblods prinsen" började vid halv tre nån gång såg jag på den. Sofia for lite tidigare då eftersom de inte var mycket tid kvar tills resten skulle komma hem. ^^ När Harry Potter var slut åt mor och jag middag. Sebbe och pappa hade redan käkt då sebb har träning så tidigt... Har pärlart på som vanligt (nu för tiden) senare nu på eftermiddagen/kvällen osså gåtränat har jag gjort innan klockan sju. Nu sitter jag och väntar på att "I'm a legend" ska börja på 3:an kl. 21.00. And that's it! ^^

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0