15 Februari 2011

Jag har inte lika ont idag tack och lov. :D Det underlättar livet radikalt!!! Har precis vinkat Jennie och mamma adjö, Jennie sluta för dagen och mamma skulle in till stan och kippa sig. Hoppas de inte blir någon större förändring, mamma är fin som hon är. :) Vi fika tillsammans allihopa, mamma, pappa, jag, jennie och sebbe hann komma hem fån skolan, kaffe och jag bjöd på mina cookies! :) Bara 2 kvar nu... :'( Måste baka mer! :D Hahaha, nej ett litet tag dröjer det nog. Men bröd däremot, det har jag faktiskt bakat idag! Tillsammans med Jennie gjorde jag Franskor och de blev jätte goda. Hade dit småfrön på dem. :) Så sjukt enkelt recept dessutom!
Allt man behövde var:
• vatten
• salt
• mjöl (vi använde lantmjöl)
• brödjäst

Till fröna så hade vi:

• ägg
• frön ( vi använde violfrön, tror det var det )
Sen har jag blivit sminkad och fått håret uppsatt av Jennie, sett på Agatha Cristy's "Mordet på Orientexpressen" efter lunchen med fotbad. :) Hahahaha oj vad såpa de kom i... haha, det luktade verkligen såpa i hela huset sen. x'D haha! Annars har jag inte gjort så mycket mer. :P Tror jag ska fokusera på lite svenska arbete så man blir klar någon gång... ^^
Bild från i julas... Men jag fattar inte varför den blev sneé..? :S Ni får vrida på skallen helt enkelt.. ;)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0